![]() |
| פלוס |
בחרתי לסטות מהוראות המרצה שדרש להגיב לעצם הלמידה אשר נמצא מתחת לבלוג שלי מסיבה פשוטה...איילת ואני יצרנו יחדיו את עצם הלמידה ...אז אני אבקר את עצמי? מה פתאום!!! היצירה שלנו היא מושלמת. טובה לכל הדעות.
אין שום צורך. כך הגעתי לבלוג של אביטל..במקום להסתכל למטה רצוי תמיד להתבונן כלפי מעלה ...לשאוף לגדולות. (: וחוץ מזה עצם הלמידה מייד משך את עיניי. ובכלל המושג "עצם למידה" הוא פריט הוראה /למידה דיגיטלי .טוב אז לאחר הפתיח הארוך אעבור לעצם העניין ...ולא אנחנו לא בשיעור לשון שעוסק בצירופים עם המילה עצם (:
הצגת משימה דרך עצם למידה קריקטוריסטי באופן אוטומטי יוצר סקרנות ועניין.
זהו משהו אחר שהתלמידים לא נתקלים בו מידי יום ולכן זה יכול בהחלט להיות טריגר טוב להנעה ללמידה. כתיבת פסקת טיעון, הוא נושא שמלמדים החל מחטיבת הביניים וכלה בתיכון, כך שהנושא מתאים לשמש כעצם למידה.המורה יכול לחזור לפעילות פעמים רבות. יש כאן שילוב של קריקטורה שלשמה אין צורך במחשב כיוון שניתן להראותה בכיתה, אולם מכיוון שנעשה על הקריקטורה שימוש בכלי דיגיטלי שמכונהThinglink הרי הקריקטורה משודרגת ומקבלת אפקטים אחרים. יישר כוח לאביטל! good work!



אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה