יום חמישי, 31 בינואר 2013

עצם למידה

טופס עצם למידה
שם היחידה: עיתוני ילדים
נוצר על ידי: אורית ויסלברג ואיילת יסעור
תיאור קצר של עצם הלמידה: פעילות השוואה בין  שני עיתוני ילדים שיצאו לאור לאחר הכרזת האו"ם בכ"ט בנובמבר (4.12.1947)

אמצעי תקשוב נדרשים:
מחשב, אינטרנט
שכבת גיל מתאימה: תיכון
משך זמן מוצע לפעילות: 30 דקות
תיאור מפורט של ההצעה לפעילות סביב עצם הלמידה:
1. התלמידים יחפשו ברשת מידע על שני העיתונים ועל ה"אני מאמין" שלהם.
2. התלמידים יערכו השוואה בין הייצוגים החזותיים המצויים על  כריכות העיתונים.
3. התלמידים ישוו בין דברי העורך בעמוד הראשון של כל עיתון על פי הקריטריונים הבאים:
תוכן, עמדה אישית של הכותב, סיגנון כתיבה, הנמענים בכל אחד מהעיתונים ועוד.
4. התלמידים יעצבו כריכה אחרת  לאחד מהעיתונים באמצעות כלים דיגיטלים. התלמידים ינמקו את בחירתם האסתטית.


מיומנויות המאה ה-21:
מידענות, כלי עיצוב דיגיטליים
הערות:

תגיות: עיתוני ילדים, הצופה לילדים, דבר לילדים, החלטת האו"ם כ"ט בנובמבר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה